Danses Urbanes

Aquest curs al cicle superior i des de l’àrea de ” Dance in English” hem iniciat un nou projecte sobre les danses urbanes amb la col·laboració de Star Dance Studio, una escola de dansa de Cornellà especialitzada en aquest àmbit i homologada pel Departament d’Educació.

L’objectiu d’aquest projecte  és introduir els alumnes en aquesta disciplina i ampliar els seus coneixements sobre els diferents estils de danses. Tot just l’hem començat i ja és un èxit. Esperem que gaudeixin molt d’aquesta nova experiència i oportunitat que els ofereix l’escola!!!!!