Ràdio Cornellà – Programa especial de Reis 2023

En el Programa Especial de Reis 2023 de Ràdio Cornellà van tenir l’oportunitat de comptar amb l’ajuda de les escoles de Cornellà, fet que els va permetre recopilar quasi un centenar de missatges d’infants entre 3 i 11 anys. Alguns dels desitjos són en representació de tota una classe, en d’altres s’escolten missatges individuals o de dos o tres alumnes, en total 46 grups de 7 escoles de Cornellà que van enviar missatges i desitjos per ses Majestats. Si no vàreu poder escoltar el programa en directe, us adjuntem l’enllaç amb el podcast:

PODCAST ESPECIAL REIS 2023