Tió de Nadal

Aquest matí quan els infants han arribat a l’escola, han tingut un ensurt… El Tió no estava al vestíbul al costat de l’arbre… No sabien on s’havia amagat…  Però de sobte s’ha començat a sentir una oloreta estranya que sortia del gimnàs…. S’havia amagat entre matalassos i pilotes preparat per cagar regalets per els infants de l’escola. Per grups, han anat passant pel gimnàs tot cantant i picant ben fort… “Caga Tió, caga turrons, avellanes i pinyons…” I després de tant picar, uns regalets molts bonics els ha cagat. Gràcies a totes les famílies que han col·laborat en la organització i que han aportat la seva il·lusió i màgia per fer possible aquest matí tan especial. I moltes gràcies Tió per la teva generositat, fins l’any vinent!