Teatre en anglès

Assistir al teatre és un gran hàbit saludable que a més d’entretenir-nos i fer-nos gaudir, ens desperta la imaginació i creativitat, ens remou  diferents sentiments i ens aporta infinits beneficis.

Des de l’escola volem fomentar aquest costum i  apropem els alumnes a diferents espectacles que els faci estimar i valorar aquest art. Aquests dies ha tocat assistir a un teatre improvitzat al pati  per  veure unes obres molt divertides intrepretades en anglès.

Els infants de p5 i primària han gaudit d’un gran espectacle a càrrec de la companyia Look Out. Diferents obres adaptades a cada nivell on a més de gaudir d’una gran estona han pogut comprovar que el seu nivell de comprensió oral en anglès és més que bo.

Well done!! Keep on learning!!!