Oficis famílies 2n A

El passat divendres, la mare i el pare del Jael van venir a l’escola per explicar el seu ofici: policies. Les dues classes de 2n van poder aprendre d’aquesta visita. Els van descriure les diferents funcions que tenen els policies, ja que per poder gestionar la seva feina, es divideixen en tres: trànsit, assitencial i seguretat. Cadascun d’aquests tenen una funció diferent. També van poder observar i tocar algunes eines que fan servir. Finalment, van veure la moto de la Guàrdia Urbana de Cornellà, a més van escoltar i veure la sirena i les llums en funcionament. Els va encantar poder veure i conèixer aquesta professió, sobretot la moto. Esperem que hi hagi noves visites aviat!

Fotos: https://photos.app.goo.gl/j5WM3PiCnNdXx3tt7