Dia escolar de la no violència i la pau.

A les aules i des de l’àrea de valors  hem parlat  sobre la celebració del dia escolar de la no violència i la pau.  El tema ha donat molt de sí i han sorgit unes converses molt interessants sobre  què creiem que significa la Pau i  la importància  que té.

Des de p3 a sisè els nens i nenes de l’escola han elaborat un manifest on entre tots han intentat expressar les seves idees, emocions i sentiments vers el tema.

Ens hem reunit  al gimnàs on representants de cada classe han llegit el text. Per finalitzar l’acte hem cantat la  cancó del “swing de la pau”  tots plegats!

MANIFEST DIA DE LA PAU