Musical We Will Rock You

El passat 31 de maig tots els alumnes de primària de l’escola vam representar We Will Rock You a l’auditori de Cornellà i el 14 de juny vam tenir el plaer de repetir-ho per altres escoles de la ciutat.

Van ser uns dies inoblidables, plens de nervis i  emocions. Uns dies que no podrem oblidar mai. Gràcies nois i noies per fer possible un projecte tan i tan enriquidor. I recordeu que l’esforç sempre té la seva recompensa i per això i per moltes coses més VAL LA PENA!!!!!

Molt aviat us passarem totes les fotos.

1. Marta

Claro que sí!!!! Gracias por haber hecho que valga la pena!!! Conseguir lo que has conseguido no lo hace cualquiera. Eres muy grande, Silvia!!!!