Edubots – Citilab

Aquest matí, els alumnes de sisè han anat a les aules de cicle inicial per fer-los un regal molt especial. Després de treballar aquest curs en col·laboració amb el Citilab dins el projecte Edulab, els alumnes de sisè han creat uns robots que han decorat els alumnes de 4rt per a regalar-los als alumnes de primer i segon de primària. Una representació dels alumnes ha anat a les aules de 1r i 2n per presentar-los el robot i ensenyar-los com s’utilitza. Us deixem un enllaç amb una mostra de fotografies de l’estona compartida entre grans i petits.

EDUBOTS