Llibreta d’aula a l’Educació Infantil

La llibreta d’aula és la proposta que enguany encetem per fer un recull de la vida d’aula: moments, converses, propostes de microespais, activitats artístiques, sortides etc. Periòdicament, la llibreta viatja a les llars perquè els infants puguin compartir amb les seves famílies el seu dia a dia a l’escola.

Una llibreta que esdevé una memòria col·lectiva i individual, un mitjà per compartir records i per afavorir i enfortir el lligam entre família i escola. Els infants poden parlar d’allò que succeix a l’escola i, alhora, poden explicar vivències i experiències fora del centre. Una eina que a més de contenir un bri de la vida escolar i familiar, també esdevé una falca per potenciar l’expressió oral de les més petites i petits de l’escola.

Després d’aquestes vacances, els infants han tornat amb la llibreta d’aula plena d’imatges i moments en família i ho han pogut compartir amb els seus companys i companyes.

Us volem agraïr a totes les famílies, la vostra implicació en aquesta nova iniciativa ja que en sou part creadora i també receptores d’aquest acte comunicatiu. Escola i família, com a agents d’aquesta comunitat educativa que eduquen i acompanyen l’infant en el seu aprenentatge.

La importància que es dóna a l’establiment de vincles amb les famílies des de bon principi i la voluntat d’emprar totes les vies possibles de comunicació ens ajudaran de manera decidida a teixir complicitats […].

Currículum i orientacions Educació Infantil