Teatre Shakespeare al SES Can Record

romeo-and-juliet-web

Els alumnes de 2n d’ESO han participat en el 6é concurs de teatre en anglès que convoca cada any el Trinity College de Londres amb la cèlebre obra Romeo & Juliet.

Aquesta activitat sorgeix d’una aposta del SES Can Record per impulsar l’aprenentatge basat en projectes ( ABP ), que impliquen a diferents matèries, com en aquest cas Anglès i Educació Plàstica i Visual AICLE.
Durant poc més de dos mesos els alumnes han dissenyat i construït tots els elements escenogràfics i de vestuari de l’obra, així com la imatge publicitària dels pòsters paral·lelament als assajos de les escenes.
Des del centre us mostrem amb molt d’orgull el resultat final en el següent link: https://vimeo.com/203257990

Independentment al concurs, les professores responsables del projecte, la Núria Clopés i l’Inma Jiménez, veuen en aquest resultat un triomf tant de cooperació, treball en equip, com de desenvolupament de competències i valors.
També podreu gaudir d’aquesta obra en viu i en directe el pròxim mes d’Abril al teatre municipal de Llinars del Vallés.
Us mantindrem informats!