Intercanvis lingüístics a Can Record!

Aquest curs l’institut Can Record participa un cop més als diferents programes d’intercanvi i mobilitat, en les dues llengües estrangeres que s’imparteixen al centre, l’anglès i el francès. Des del seminari d’anglès, es dóna continuïtat al projecte iniciat el curs passat amb el centre holandès, l’institut Niftarlake. Aquest programa s’adreça als alumnes de 2n d’ESO i té com a objectiu propiciar la immersió lingüística en anglès, a través de l’esport. El proper mes de març, l’alumnat holandès visitarà el nostre centre i un mes més tard, l’alumnat del nostre centre viatjarà a Holanda.

El seminari de francès torna a organitzar l’intercanvi des de l’optativa, aquesta vegada a Épernon (Paris), amb un projecte comú que té com eix principal la convivència (“Vivre ensemble”) i algunes accions de sostenibilitat. A més a més, enguany destaquem dues noves iniciatives: d’una banda el programa de mobilitat Catalunya-Québec, de sis mesos de durada, amb la selecció d’una alumna del centre i, d’altra banda, la mobilitat Catalunya-Montpellier, que realitzaran dues alumnes durant quatre setmanes a la Regió de Montpellier.

intercanvis