Reunió orientació estudis post obligatoris 4t ESO
Dijous 26 d’abril – 15:30h. A càrrec de la coordinadora pedagògica, l’orientadora i la integradora social.

1 ORIGAMI = 82.000 EUROS

Els alumnes de la nostra aula d’acollida han rebut un reconeixement per la seva participació a la iniciativa de la Fundació General de Catalunya. Juntament amb 200 escoles han aconseguit 82.000 euros per la Marató, l’Hospital Sant Joan de Déu i Els amics de la gent gran! Felicitats

UNA DIADA GENIAL!

Avui hem celebrat a l’institut la Diada de Sant Jordi amb un munt d’activitats.  a primera hora tallers de ioga, de decoració, de lectura, de cuina calenta i freda, combats de versos … i després de donar els premis de totes les categories dels JOCS FLORALS 2018 hem esmorzat tots junts mentre alguns alumnes venien roses a la Plaça de la Joventut. Després hem fet una gran FESTA ESPORTIVA al Camp de Futbol del Canovelles. Un dia diferent, una diada genial!

Sant Jordi 2018

El proper dilluns 23 d’abril el centre celebra els 7ns Jocs Florals.  L’horari d’aquesta jornada serà de 8:30h a 13:30h

Els alumnes de 1r i 2n parcticiparan en el Concurs de recitar poesia, mentre els alumnes de 3r i 4t participaran en tallers. A continuació celebrarem un esmorzar col·lectiu per a continuació fer l’entrega de premis dels Jocs Florals. Acabarem la jornada amb el campionat esportiu.

Aquest és el programa de St. Jordi 2018

POESIA MURAL AL DOMUS

Que a l’institut teníem artistes ho sabíem … però una vegada més ens han sorprès amb els seus treballs barrejant text i imatges, originalitat i creativitat, tradició i modernitat, tècnica plàstica i simbologia, estètica i retòrica… Una bona feina nois i noies!

We’re ready to Slovakia!!

The students participating in the International Village Project have done this nice video presentation. We’ll enjoy a week full of interesting activities such as language workshops with native speakers, sport activities, art and intercultural activities, etc.

We’ll have a chance to meet people from other countries and make new international friendships. The project will also make us more open-minded and tolerant and will show us that although we speak different languages we are very much alike.

EXPOSICIÓ – IMATGES PER PENSAR

Durant 15 dies tindrem al passadís del mòdul gran l’exposició de l’Observatori de les dones que es titula “IMATGES PER PENSAR”. Us convidem a gaudir-la i aprofitar per compartir els pensaments que us venen al cap. També podeu proposar queixes o bones pràctiques de comunicació audiovisual a icd.comunicacio@gencat.cat

VISITA AL FIRA GUIA’T

Alguns alumnes de 3r i 4t d’ESO han anat a veure l’oferta per continuar els seus estudis al Fira Guia’t 2018 a l’espai  “Dents de Serra” de La Troca de Granollers.

VIATGE A MALLORCA

Un bon grup d’alumnes de quart d’ESO ja han arribat a Mallorca per fer el viatge de fi d’etapa. El viatge ha anat molt bé, han dormit poquet i la pluja els està acompanyant… però fan molt bona cara!

UN ALTRE PREMI LITERARI!

Aquest cap de setmana un alumne del Domus d’Olivet ha rebut una distinció en el prestigiós  Premi SAMBORI i organitzat per Òmnium Cultural. Ja és el segon any consecutiu que el nostre institut rep un premi!! Enhorabona Juan Carlos i felicitats als professors i professores per la part que els hi toca!