PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA CURS 2024/25:

Trobareu tota la informació sobre la preinscripció i matriculació per al curs 2024-25 al següent enllaç (cliqueu sobre la imatge):

La preinscripció és en línia, com el curs passat. Si cliqueu aquí, trobareu vídeos explicatius que us guiaran en el procés de preinscripció
telemàtic. Si necessiteu ajuda per presentar la sol·licitud de preinscripció podeu demanar cita prèvia: 93 840 19 90 – 636 082 341.
Publicació de l’oferta inicial de places (5.3.24).

Celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna

El passat 21 de febrer vam celebrar el Dia internacional de la llengua materna a l’institut. Dues famílies de l’escola, juntament amb el promotor escolar i la vetlladora, van explicar algunes característiques de les seves llengües maternes, van traduir algunes paraules i expressions, i van… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA CURS 2023/24:

Trobareu tota la informació sobre la preinscripció i matriculació per al curs 2023-24 al següent enllaç (cliqueu sobre la imatge):

Les famílies podeu accedir a la consulta individual, accedint a Consulta la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional, amb el DNI, NIE o passaport de la persona que va presentar la sol·licitud i el seu codi, a la web preinscripcio.gencat.cat.  A partir d’avui es poden presentar reclamacions. Es pot fer des de la mateixa consulta individual o des de l’opció “Fes el seguiment de la teva sol·licitud” de la web preinscripcio.gencat.cat. A més, teniu a la vostra disposició aquest vídeo tutorial Com presentar una reclamació contra la llista amb la puntuació provisional.

Carnestoltes 2023

Aquest divendres el centre va celebrar el Carnestoltes, una jornada on les famílies van preparar un esmorzar col·lectiu per a tot l’alumnat. Al llarg del matí es va fer la representació dels balls i disfresses dels cursos per al concurs d’enguany. Tot i que els… Llegeix més»

El taller d’Esport i Discapacitat, una manera d’entendre el valor de l’esforç

L’alumnat de 3r està realitzant la unitat didàctica d’esport i discapacitat on ens ha visitat la fundació Demanoenmano, encarregada de portar i difondre la pràctica esportiva en persones amb discapacitat intel·lectual. A més, des de la diputació de Barcelona ens han cedit cadires de rodes per poder posar-nos a la pell de persones amb disminució i poder fer activitat esportiva tot i les dificultats físiques.

Natació a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO està realitzant 4 jornades de natació al Centre Esportiu Municipal Ègora de Canovelles durant les sessions d’educació física. Aquesta activitat forma part del currículum d’aquest curs i és ideal per tal que l’alumnat aprengui, millori i s’endinsi en el medi aquàtic.… Llegeix més»

Visitem el Museu de la Música de Barcelona

La setmana passada l’alumnat de 2n d’ESO va visitar el Museu de la Música de Barcelona. A l’exposició l’alumnat va veure una àmplia col·lecció d’instruments de totes les èpoques i de diferents procedències geogràfiques i culturals. L’objectiu de la sortida, organitzada des de la matèria… Llegeix més»

Jornada d’hàbits saludables a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre, juntament amb els companys/es de l’institut Bellulla vam participar divendres 13 de gener en la jornada d’hàbits saludables que es va fer a Can Palots.
La jornada s’organitza des del Servei d’Activitats Esportives (SAE) juntament amb el professorat d’educació… Llegeix més»

Alumnat de 2n visita el Museu Olímpic

Des de la matèria d’Educació Física es va organitzar una visita al Museu Olímpic, per als tres grups de 2n d’ESO. La sortida, va tenir lloc el dimecres 11 de Gener i l’alumnat assistent va poder realitzar un joc de pistes sobre esports i gènere,… Llegeix més»

Origamis per a La Marató de Tv3

Alumnat del nostre centre ha participat en la campanya solidària 1 origami 1 euro de la Fundació MGC i que col·labora amb La Marató de TV3, dedicada enguany a la salut cardiovascular. Per cada origami que rep la Fundació, donarà 1 euro en benefici de… Llegeix més»

Iniciem el Gran Recapte Solidari

Com cada curs, quan s’acosta el Nadal, des de l’Institut s’organitza una campanya de recapte d’aliments entre tot l’alumnat i tot el claustre. L’objectiu és recollir el màxim de productes alimentaris i donar-los a la Fundació El Xiprer de Granollers.
La Fundació… Llegeix més»

Fem màgia amb les mates

Ahir l’alumnat de 2n d’ESO va veure com feien trucs de màgia utilitzant conceptes matemàtics. Després, el mateix alumnat va poder reproduir els mateixos trucs tot entenent la raó matemàtica que hi havia al darrere.