Alumnat de 2n visita el Museu Olímpic

Des de la matèria d’Educació Física es va organitzar una visita al Museu Olímpic, per als tres grups de 2n d’ESO. La sortida, va tenir lloc el dimecres 11 de Gener i l’alumnat assistent va poder realitzar un joc de pistes sobre esports i gènere, una activitat enfocada a entendre l’esport com a eina d’inclusió, que tenia com objectiu conèixer, tractar, sensibilitzar i prendre consciència de la diversitat de gènere a l’esport. Seguidament, es va realitzar un taller per reflexionar sobre qüestions relacionades amb la diversitat, pel que fa a la orientació sexual, la identitat i la expressió de gènere a l’esport, i de com molts esportistes d’elit han hagut de lluitar per reivindicar la seva condició.