Iniciem el Gran Recapte Solidari

Com cada curs, quan s’acosta el Nadal, des de l’Institut s’organitza una campanya de recapte d’aliments entre tot l’alumnat i tot el claustre. L’objectiu és recollir el màxim de productes alimentaris i donar-los a la Fundació El Xiprer de Granollers.

La Fundació El Xiprer és una entitat privada sense ànim de lucre que té com a raó de ser l’acolliment i acompanyament d’aquelles persones que, per diversos motius, pateixen solitud, pobresa, exclusió o marginació social.

Al llarg d’aquesta setmana tant l’alumnat com professorat del centre podran fer la seva aportació a les capses de cartró de cada aula. El dimarts 20 de desembre, en els actes de celebració del Nadal es farà l’entrega dels productes recaptats a la Fundació El Xiprer.