Sortida “Jugo Jo” a Ser i Conviure, 2on ESO

Dimarts 23 de gener, els alumnes de 2n d’ESO van assistir al teatre-debat Jugo jo, un espectacle de la companyia Teatre en l’Educació, a la Casa de Cultura Sant Francesc de Granollers.

En la representació teatral, quatre adolescents van posar en escena un conjunt de situacions del present i del passat que van fer viure als alumnes la marginació i el rebuig, el lideratge i la necessitat vital de pertànyer a un grup i a un entorn.
Després, aprofitant l’impacte emocional que l’obra de teatre va provocar en l’alumnat, ja que els alumnes podien reconèixer diverses situacions tractades, per haver-les viscut o presenciat ells mateixos o alguns dels seus companys, es va fer una reflexió i un debat al voltant de temes tractats.