Posa’t en Òrbita: participem fent Ciència a les Places!

20170602_171720Posa’t en orbita (Ciència a les places) és un projecte realitzat conjuntament entre l’ajuntament de Granollers i instituts de secundària de Granollers (EMT, Celestí Bellera i el Marta Estrada) amb l’objectiu de portar la ciència a petits i grans a través de la feina feta pels alumnes durant el curs. Enguany s’ha fet la tercera edició.
Els alumnes participants dels tres centres han treballat conjuntament per resoldre una sèrie de reptes ( http://wp.granollers.cat/posatenorbita/els-reptes/ ) que han girat entorn al sistema solar ( composició dels planetes, efecte hivernacle, la gravetat,…) durant el curs que els ha dut a preparar tot un seguit d’experiments i demostracions que han mostrat aquest passat 2 de juny a la plaça Sant Miquel de Granollers.

Els professors Jesús Gasco i Neus Ruiz han acompanyat els alumnes de l’institut en aquest procés, gràcies al qual nens i nenes del barri, joves i famílies han gaudit de les explicacions dels alumnes, dels experiments, de les demostracions en una tarda on la ciència ha estat la protagonista.

20170602_170857

20170602_170931