Extra, extra! Vídeos del Congrés Científic

“Els reporters del «III Congrés científic» hem fet un petit esforç perquè els vídeos que hem fet siguin espectaculars, perquè la gent en un proper futur vingui al següent congrés científic. Hem modificat tant fotos com vídeos i amb l’ajut en equip per fer els vídeos de les entrevistes a familiars i els ponents que van vindre. Els reporters hem après a editar vídeos posar-los música i treballar en equip. Aquesta experiència ha sigut molt bona i no l’oblidarem mai. ”

Victoria-Anahy Diaz i Thairé Llamas

“Ha estat una experiència molt interessant i ha tingut la seva part divertida: fer fotos i també fer una entrevista al professor que estava relacionat amb el Congrés i moltes coses més. Durant el Congrés vam fer moltes fotos i entrevistes als científics que ens van donar la seva opinió sobre el Congrés  científic i moltes coses .Va ser molt emocionant, divertit, interessant… Tots desitgem tornar a aquest magnífic treball de reporters.”

Doae Bassou

Aquests testimonis i vídeos són el resultat del treball dels alumnes en el Congrés Científic organitzat per l’alumnat de 1 ESO el curs 2017-2018 a l’Institut.

La versió extensa del vídeo: