Anem al mercat de Tecnologia de Granollers

El passat 27 d’abril es va celebrar la tercera edició del Mercat de Tecnologia de Granollers (MTG). El nostre institut va participar exposant a la fira diversos projectes realitzats aquest curs per alumnat de primer i segon d’ESO. A la Nau dents de Serra un grup d’alumnes voluntaris van explicar i mostrar diverses maquetes del projecte “Teló”, un parell de maquetes del projecte “Constellations: windows to deep space” i alguns projectes realitzats amb Scratch. D’altra banda els tres grups de segon d’ESO del nostre institut van participar en aquesta jornada visitant la fira i assistint a diversos tallers i xerrades d’alumnes de batxillerat i cicles formatius d’altres centres de la ciutat i vam poder explicar a Ràdio Granollers en què consistien els nostres projectes (Cliqueu per escoltar).

mecatec3

mercatec1