3rd Earth Fluids Congress

El passat 4 de desembre els alumnes de 1r d’ESO van celebrar el “Tercer Congrés sobre Fluids”. L’acte es va celebrar a la sala de l’Aplegador de Roca Umbert. Aquest congrés va ser la mostra de tot el treball de projecte globalitzat realitzat durant el primer trimestre. Els alumnes tenien dos objectius. D’una banda, havien d’actuar com a científics i havien de plantejar petites investigacions al voltant de l’aigua i l’aire, dissenyar els seus experiments, dur-los a terme i preparar i defensar una comunicació científica en format de pòster A0.

D’altra banda, ells mateixos eren els organitzadors de l’esdeveniment i han hagut de buscar els ponents, els patrocinadors i col·laboradors, organitzar la jornada i preparar tots els discursos. Tota una feina que ha valgut la pena i que les famílies van poder gaudir el passat dilluns.