Instal·lacions

[Darrera Actualització: febrer de 2023]

TOUR VIRTUAL 360º PER L’INSTITUT
Descobreix el nostre Institut fent un recorregut virtual 360º fent clic sobre la imatge. Tour realitzat per Pol Martínez, alumne de 4t d’ESO.

L’institut disposa de dos edificis units (Edifici Principal i Edifici Annex).. Disposem dels següents espais:

• Aules polivalents per a grups: Alfa, Beta, Gamma, Delta, Epsilon,  Lambda, Kappa, Sigma, Phi.
  • Sales de reunions.
  • 1 Taller de Tecnologia.
  • 1 Laboratori de Ciències i Matemàtiques.
  • 1 Aula específica d’Educació Artística.
  • 1 Aula de Suport Lingüístic.
  • 1 Biblioteca
  • 4 espais oberts de treball autònom: Charles Darwin, Marie Curie, Barbara McKlintock i Jocelyn Bell.
  • 1 Hort Escolar (a 100 m del recinte escolar).
  • 2 Sales de docents.
  • Ús del Poliesportiu Pavelló Congost (a 100 m. del recinte educatiu).
  • Pati equipat: cistelles de Bàsquet, Tennis taula, Taules de jocs.

També podeu fer un recorregut de l’Institut a vista d’ocell. El disseny ha estat realitzat per un alumne del nostre Institut amb el programa Sketchup

(Vídeo realitzat per David Benítez, alumne de 2n ESO). El curs 2019-2020 l’estructura de l’edifici de l’institut s’ha ampliat respecte a la que es presenta en el vídeo; actualment els dos edificis estan units).

Preguntes Freqüents:

A l’Institut hi ha servei de menjador? No hi ha servei de menjador, però els alumnes poden anar a dinar al servei escolar de menjador La Mona Lisa.