Jornada de portes obertes

Tal com ja vam anunciar, el passat dijous dia 5 de març, vam celebrar la Jornada de portes obertes del nostre institut.

Volem remarcar la gran participació que hi va haver, tant per part dels alumnes que ara fan 1r d’ESO i els seus pares i mares com pels alumnes i famílies que es plantegen venir el proper curs.

La jornada es va organitzar en dues parts: en una primera, els pares es van reunir amb l’equip directiu a la sala d’actes del’Escola Agustí Gifre per conèixer les línies mestres del projecte de centre i al mateix temps, els nostres alumnes de 1r d’ESO rebien els seus futurs companys a la sala de reunions de la biblioteca i per explicar-los a la seva manera què representava passar a l’institut i contestar les seves preguntes.

La segona part de l’acte, va consistir en una visita a les aules on els nostres alumnes havien preparat una sèrie d’estands en els que mostraven els seus treballs, la seva nova forma d’estudiar i explicaven als assistents el que havien après en aquests mesos de Secundària.

Els membres de l’AFA ens van acompanyar en aquesta visita i van obsequiar els pares visitants amb una copa de cava.

Vam comptar també amb la presència de la Regidora d’Ensenyament Àfrica Masó en representació de l’Ajuntament.