David Bueno inaugura el curs escolar de Parets

Ahir dimecres 5 de setembre, es va celebrar l’acte oficial d’inauguració del curs escolar que cada any l’Ajuntament de Parets ofereix a la comunitat educativa del poble, tant als professionals de l’educació, així com a les persones vinculades a l’ensenyament. Enguany, el Doctor en Biologia i professor i investigador de Genètica de la Universitat de Barcelona, ​​David Bueno, ha sigut el professional escollit per realitzar aquesta conferència inaugural, que té per títol ‘Educar a través de la sorpresa: com aprèn el cervell’. La trajectòria professional i acadèmica de David Bueno s’ha concentrat en la genètica del desenvolupament i la neurociència i la seva relació amb el comportament humà, i s’ha desenvolupat principalment a Barcelona. Ha sigut investigador a la Universitat d’Oxford i ha fet estades a la Universitat d’Innsbruck (Àustria) i a l’European Molecular Biology Laboratory de Heidelberg (Alemanya).

Després d’una pausa hi ha hagut la presentació de bones pràctiques educatives, un intercanvi d’experiències pedagògiques entre els centres de Parets.  S’han presentat tres experiències:

1. “Emprenedoria”, Escola Nostra Senyora Montserrat
  2. “Divertillengua”, Seminari de coordinació Primària-Secundària de Parets del Vallès
  3. “Valors de futur”, Escola ACESCO

Bon inici de curs!