PREINSCRIPCIÓ

Nou llistat Puntuació Provisional publicat en el següent TAULER d’anuncis.

BEQUES POSTOBLIGATÒRIA

El període de sol·licitud de beques per a estudis postobligatoris del Ministerio de Educación y Formación Profesional està obert des del passat 19 de març fins al 10 de maig.

L’enllaç amb la informació necessària per demanar la beca: MINISTERIO.

DENIP

Des de l’institut hem celebrat el 30 de gener dedicat a commemorar la cultura de la no violència i la pau. En aquest dia es celebra l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, líder pacifista que va defensar i promoure la no violència i la… Llegeix més»

#Hora del codi

Els nois i noies de 3r d’ESO de l’optativa de Robòtica han tutoritzat diversos tallers de robòtica a les escoles de primària de Parets, Escola Lluís Piquer, Escola Pau Vila i  Escola Vila Parietes. Aquesta iniciativa forma part de “l’Hora del Codi”, un esdeveniment mundial… Llegeix més»

Mostra de tallers del 1r Trimestre

Com a cloenda del trimestre, i del curs, hem celebrat la Mostra de tallers per a alumnes de La Sínia amb actuacions musicals dels noies i noies de l’institut i la projecció del vídeos resum d’algun taller del trimestre.
Moltes felicitats als alumnes per la seva… Llegeix més»