Programa MUFPS com a centre formador de referència

Amb la voluntat de participar activament en la formació dels futurs docents i també amb la intenció d’oferir als estudiants universitaris (pràcticums) la possibilitat de conèixer, experimentar, reflexionar i criticar un projecte educatiu innovador i orientat cap a la transformació educativa, el curs 2016/2017 l’Institut La Sínia es va incorporar al Programa de Pràctiques com a centre formador.

El curs 2019-2020 ens afegim com a tutors d’alumnes del Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria en pràctiques de les universitats UAB, UB, URL, UdG, VIU. I és en el curs 2022-2023 que ens adherim al Programa MUFPS com un centre de pràctiques de referència. Això suposa que un grup de professors ha fet una formació com a mentor-tutor de pràctiques que traspassa al claustre, se’ns proporciona una ajuda econòmica i en aquest curs 23-24 rebem la dotació de mig professor més a la plantilla.  En aquests moments, tenim assignats pel curs 23-24 onze alumnes de pràctiques provinents de diferents universitats.

Des dels 2016 fins a l’actualitat han fet les seves pràctiques al centre una quinzena d’estudiants, provinents de diferents universitats, amb un grau de satisfacció mútua molt alta.

2324 Pla d’Acció MUFPS

Pla d’Acollida Pràcticums