BEQUES NESE Curs 2021-2022

S’han publicat els ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Teniu tota la informació a la següent pàgina.

Inici curs 2021-2022

Hem començat un nou curs amb molta il·lusió i ganes de retrobar-nos. Esperem que aquest curs sigui el millor possible! I igualment esperem que podrem treballar amb la màxima normalitat tot i les circumstàncies i sempre respectant les directrius del Departament d’Educació de la Generalitat… Llegeix més»

Comiat del curs 2020-2021

Dimarts 22 de juny hem pogut fer el comiat de tots els alumnes amb els seus tutors i hem acabat amb una bona remullada al camp de futbol.
Bon estiu i bones vacances! Ens retrobem el setembre.

Mostra del curs

Com és tradicional al nostre institut a final de trimestre fem la mostra del curs, tant de tallers com de projectes i activitats que s’han realitzat. Aquest curs, donat que el primer trimestre no vam podem fer mostra, la de final de curs s’ha convertit… Llegeix més»

TeamLab. Art, tecnologia i natura.

Aprofitant la sortida al Caixaforum prevista per gaudir de Symphony, els nois i noies de 4t han visitat l’exposició teamLab que també pretén ser una experiència immersiva. Amb les seves creacions, teamLab investiga les vinculacions entre art, tecnologia i naturalesa. Aquesta experiència immersiva i multisensorial… Llegeix més»