El professorat visita el CAR

Els passats dies 17 i 18 d’octubre, a les 12:30 h del migdia, es van realitzar sengles visites a les instal·lacions esportives del CAR adreçades principalment al professorat de nova incorporació, amb l’objetiu que poguessin veure in situ els entrenaments dels esportistes i que poguessin conèixer la faceta esportiva dels seus alumnes.

Aquesta activitat es va fer el curs passat per primera vegada i, atès l’èxit de participació i la valoració positiva del professorat assistent, sembla destinada a incorporar-se al calendari habitual del centre.

Minut de silenci a l’INS CAR

En resposta a la convocatòria de la Taula per la Democràcia, la comunitat educativa de l’INS CAR s’ha sumat a la mobilització ciutadana en protesta per l’actuació de les forces de seguretat durant el passat dia 1 d’octubre.

Per aquest motiu, a les 12:00 del dia d’avui, alumnes, professorat i personal no docent han celebrat una concentració silenciosa davant de la porta del centre.

L’acte s’ha iniciat amb un parlament de Marta Arnaiz, directora del centre, i ha acabat entre aplaudiments després del preceptiu minut de silenci.

Reunió d’inici de curs famílies dels alumnes d’ESO i Batxillerat. 21 d’octubre

A l’atenció de les famílies dels alumnes d’ESO i Batxillerat
Us convoquem a la reunió d’inici de curs que se celebrarà en el nostre institut el proper dissabte dia 21 d’octubre amb el següent horari:

10,00 h. Presentació de la nova temporada per part de l’Àrea de Formació i el departament de tutoria de residència del CAR (NOMÉS ALUMNES INTERNS I MIXTOS)
11,00 h. Presentació a la Sala d’Actes del curs acadèmic a càrrec de la directora de l’INS i del director del CAR. Projecció del vídeo sobre les activitats dels alumnes.
12,00 h. Reunió amb els tutors respectius.
13,00 h. Aperitiu al menjador del CAR.

Esperem poder comptar amb la vostra assistència.

Format carta de la directora.

Setembre, Inici de curs

• Divendres 1 de setembre obertura del centre
  • Horari secretaria:
    • de dilluns a dijous de 10:00 a 13:30 i de 17:00 a 20:30
    • Divendres de 10:00 a 13:30
  • Exàmens de recuperació ESO i Batx; 1,4 i 5 de setembre (calendari)
  • Recollida de notes de recuperació ESO i Batx: dimecres 6 de setembre a les 15:15h.
  • Matricula CPIGS (CAS) 7 i 8 de setembre de 2017
  • Recollida de llibres ESO i Batx: dimarts 12 i dimecres 13 de setembre, de 8:00h a 14:00h
  • Dimarts 12 de setembre,
    • Inici Curs CFGM CAFEMN a les 10:00h, a la sala d’actes del car.
    • Inici del curs: ESO i Batx, a les 15:15h, a la sala d’actes del car.
    • Reunió Informativa Pares CFGM CAFEMN a les 18:00h a la sala d’actes del car.
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TA1: 20:00h sala d’actes
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TB1: 20:00h sala d’actes
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TE1: 18:30h aula 11
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TD2: 18:30h aula 4
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TC2: 20:30h aula 6
  • Dimecres 13 setembre
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TC1: 18:30h aula 3
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TD1: 18:30h aula 4
    • Presentació Tècnics Esportius Grup TA3: 18:30h aula 10
  • Divendres 15 Presentació Curs CFGS AAFE a les 10:00, a la sala d’actes del car.
  • Dimarts 19 setembre
    • Presentació CPIGS (CAS): 11:00 aula 19.

CFGS Acte Públic

Divendres 21 a les 10:30 Sala d’actes del CAR
Acte públic d’assignació de places vacants del CFGS Animació Activitats Fisicoesportives

l’Institut romandrà tancat el dimarts 25

Informem que l’Institut del  CAR romandrà tancat el proper dimarts 25 de Juliol, amb motiu de l’acte de commemoració dels 30 anys del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès en el marc dels 25  anys dels JJOO de Barcelona 92.

Diploma de reconeixement en Aprenentatge i Servei

L’Ajuntament de Sant Cugat ha atorgat a l’Institut CAR de Sant Cugat un Diploma de reconeixement en Aprenentatge i Servei per la seva participació en projectes d’aprenentatge servei durant el curs 2016-17.

Els projectes d’Aprenentage i Servei tenen com objectiu garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Durant el curs 16-17 s’ha portat a terme diferents accions relacionades amb col.lectius de discapacitats, amb alumnes de primària i amb persones de la tercera edat entre d’altres.