CFGS Acte Públic

Divendres 21 a les 10:30 Sala d’actes del CAR
Acte públic d’assignació de places vacants del CFGS Animació Activitats Fisicoesportives

l’Institut romandrà tancat el dimarts 25

Informem que l’Institut del  CAR romandrà tancat el proper dimarts 25 de Juliol, amb motiu de l’acte de commemoració dels 30 anys del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès en el marc dels 25  anys dels JJOO de Barcelona 92.

Diploma de reconeixement en Aprenentatge i Servei

L’Ajuntament de Sant Cugat ha atorgat a l’Institut CAR de Sant Cugat un Diploma de reconeixement en Aprenentatge i Servei per la seva participació en projectes d’aprenentatge servei durant el curs 2016-17.

Els projectes d’Aprenentage i Servei tenen com objectiu garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Durant el curs 16-17 s’ha portat a terme diferents accions relacionades amb col.lectius de discapacitats, amb alumnes de primària i amb persones de la tercera edat entre d’altres.

Revista “Cuando suena el timbre” 3º trimestre

“Última entrega de este curso de la revista Cuando suena el timbre redactada por los alumnos de  los alumnos de lengua castellana de 2 º de ESO.  En este  número podréis encontrar, como siempre, entrevistas, pasatiempos, reportajes y también los textos premiados en el concurso de Sant Jordi.

Los alumnos de 2º de ESO esperamos que os guste y os agradecemos la atención y el apoyo que nos habéis prestado”.

Enllaç

Les bones maneres

Els alumnes d’ètica de 1r d’ESO han elaborat un petit vídeo que recull la tasca feta a classe sobre els hàbits clau per mantenir una convivència harmònica.

Dediqueu-los uns minuts i escolteu el seu missatge sobre les bones maneres.

Nova caràtula per a l’agenda escolar.

Impulsat per la coordinació d’ESO i amb la col·laboració del departament de Visual i Plàstica, durant el segon i tercer trimestre del curs s’ha dut a terme el “1r Concurs de disseny de la caràtula de l’agenda escolar”, obert a l’alumnat de tots els estudis de l’institut, i que tenia com a l’ objectiu que la portada de l’agenda escolar, que sol canviar anualment, fos dissenyada per l’alumnat del centre.

Es varen presentar una seixantena de propostes (totes de l’ESO, com exercici de Visual i Plàstica), de les quals vint van ser preseleccionades. D’aquest nombre,  deu van ser seleccionades com a finalistes per un jurat integrat per membres del professorat.

Finalment, el disseny premiat va ser escollit per vot popular de l’alumnat de tota l’ESO. I la proposta més votada va ser la de Mar Ribera de 1r ESO, que apareixerà ja com a portada de l’agenda del curs 2017-2018.

L’anunci es va fer públic aprofitant l’avinentesa de l’acte de graduació dels alumnes de Batxillerat, el passat 7 de juny.

ACTE DE COMIAT DE SEGON DE BATXILLERAT

Dimecres 7 de maig a les 15:30 h va tenir lloc a la sala d’actes la tradicional cerimònia de graduació dels alumnes de Segon de Batxillerat (promoció 2015-2017).

L’acte va constar d’actuacions musicals, parlaments diversos i projeccions de vídeos  i va culminar amb el típic llançament de birrets.

Aquest any la graduació va comptar amb una nombrosa assistència de pares, mares i familiars,  que van participar juntament amb el professorat i els alumnes graduats en un berenar de cloenda .