Educadora Social

La figura del ES ( Educador Social ) es assegurar l´ atenció global dels infants i les seves famílies en els centres escolars, facilitant el treball conjunt i la mirada comuna entre els professionals de l’àmbit educatiu, social i de salut. Sumant energies per construir una escola transformador.

Al til·ler, la nostra educadora social és la Sònia Martínez, que de manera coordinada amb serveis socials, treballa al nostre centre per donar suport a infants i famílies que ho necessitin.

Les seves funcions:

– Detecció i acompanyament socio-educatiu de situacions de fragilitat.

– Treballant l’assistència, l´ èxit escolar i la convivència.

– Donar suport a les famílies en el procés d ´integració social.

– Coordinació des de l´àmbit de l´escola i del Centre de Serveis Socials de les situacions de fragilitat.

– Atenció a la diversitat.

– Treball amb les famílies, seguiment , suport , mediació, ponts i relació amb el centre escolar

– Acollida de famílies nouvingudes

– Motivar en participar en les xarxes del territori.

– Establir estratègies conjuntament amb l´equip educatiu, per treballar habilitats, valors, autonomia, mitjançant activitats conjuntes.