Horaris de Perruqueria i Estètica

L’atenció al públic es un del pilars de la Formació que rep el nostre alumnat dels Cicles d’Estètica i de Perruqueria. Les classes s’organitzen com a Salons, de manera que l’alumnat aprèn en un entorn real de treball i coneix tots els processos que haurà de realitzar com a professional: des de la rebuda i atenció a la clientela fins a la gestió dels productes cosmètics.

Venint a l’Institut, a més de posar-vos guap@s per un preu molt econòmic, contribuïu a la formació de l’alumnat.

L’horari d’atenció al públic dels Serveis de Perruqueria i Estètica per al Curs 2016-17 són els següents (També podeu descarregar-vos-els clicant aquí):

horaris_public_perr_est

Des d’aquest curs oferim també el Servei de Micropigmentació. Aprofiteu per a posar-vos guap@s fent de models per a l’alumnat del Cicle formatiu de Grau Superior d’Estètica integral i benestar. Amb aquesta tècnica de tatuatge amb pigments s’aconsegueix un efecte de maquillatge perdurable destacant o neutralitzant els vostres trets a partir d’un estudi de visatgisme i d’harmonia dels colors.

micropigmentacion-cartel