Extraescolars

Fora de l’horari escolar s’organitzen diferents activitats:

• Reforç escolar: el centre participa als programes de reforç escolar organitzats pel Consorci d’Educació de Barcelona (Èxit1): Reforç escolar durant el curs i Èxit estiu.
    El nostre projecte de reforç escolar durant el curs el realitzem conjuntament amb les escoles Auró, Els Llorers i Mallorca, va dirigit a alumnat de cinquè i sisè de primària i a alumnat d’ESO i es fa els dilluns i dimecres a la tarda.
  • Tallers STEAM: els dimecres a la tarda alumnes de doctorat de diferents universitats catalanes venen a realitzar sessions pràctiques als nois i noies del nostre institut, per a donar a conèixer el treball en els àmbits de les ciències, les matemàtiques, les tecnologies i l’enginyeria.
  • Èxit Anglès: aquest programa del Consorci d’Educació de Barcelona vol impulsar la millora de la competència en expressió, interacció i comprensió oral en llengua anglesa de l’alumnat del darrer curs d’educació primària i l’educació secundària obligatòria. L’alumnat que hi participa assisteix a classes cada dilluns i dimecres a la tarda, i un grup de professorat del centre rep formació un cop al mes.
  • Esports: els dimecres es fan activitats de dansa urbana, futbol, bàsquet, etc. (depenent de la demanda), organitzades per la Fundació per l’esport i l’educació de Barcelona.
  • La Coral de l’ESO: els assajos es fan els dimarts a la tarda dirigits pel professor de música Antonio Reina.