Extraescolars

Fora de l’horari escolar s’organitzen diferents activitats:

• Reforç escolar: el centre participa als programes de reforç escolar organitzats pel Consorci d’Educació de Barcelona (Èxit1): Reforç escolar durant el curs i Èxit estiu.
    El nostre projecte de reforç escolar durant el curs el realitzem conjuntament amb les escoles Auró, Els Llorers i Mallorca, va dirigit a alumnat de cinquè i sisè de primària i a alumnat d’ESO i es fa els dilluns i dimecres a la tarda.
  • Tallers STEM: els dimecres a la tarda alumnes de doctorat de diferents universitats catalanes venen a realitzar sessions pràctiques als nois i noies del nostre institut, per a donar a conèixer el treball en els àmbits de les ciències, les matemàtiques, les tecnologies i l’enginyeria.
  • Esports: els dimecres es fan activitats de dansa urbana, futbol, bàsquet, etc. (depenent de la demanda), organitzades per la Fundació per l’esport i l’educació de Barcelona.