Departament d’Humanitats i Socials

Departament d’Humanitats i Socials 2023-2024

• David Travet (Tutor de 3r A, professor de geografia i història d’ESO i Batxillerat)
  • Sergio Olmeda (Tutor 2n B i Cap de Projectes de 2n ESO, professor de geografia i història ESO)
  • Óscar Rescalvo (Coordinador xarxes i web, professor de llatí i grec)
  • Esther Sandoval (Professora de geografia i història d’ESO i Batxillerat)
  • Alfred Cela (Tutor de 4t B, professor de geografia i història)
  • Fernando Anselmo (Professor de Religió)
  • Yolanda Vega (Tutora de 1r A Batxillerat i Cap de departament de Socials i Humanitats, professora de Filosofia)
  • Xavi Tresserra (Director del centre, professor de llatí i grec)
Activitats del departament:

Concurs Odissea (gener/febrer): els alumnes de Llatí de 4t d’ESO i de Llatí i Grec de 1r i 2n de Batxillerat participen en una competició en línia en què cada dia l’alumnat ha de respondre una sèrie de preguntes sobre cultura clàssica.

Festival juvenil de teatre grecollatí (març/abril): sortida al teatre amb els alumnes de Llatí i Grec de 1r i 2n de Batxillerat per veure dues obres clàssiques (una comèdia i una tragèdia).

Fotofilosofia: per tal de celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia, 17 novembre, es convoca la Mostra de fotofilosofia. L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic a secundària tot aprofitant la creativitat de l’alumnat. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.