Departament de Serveis a la Comunitat

Projectes

Aprenentatge i Servei amb llars d’infants del municipi

Realització i implementació d’un recurs educatiu per part de l’alumnat de 2n del CFGS d’educació infantil a partir d’una necessitat de les llars d’infants L’Alegria i Petit Mamut del municipi.

Mobilitat. programa Erasmus+

Alumnat del nostre departament accedeix a una beca Erasmus + per realitzar part de les pràctiques a l’empresa en altres països europeus tals com Gal·les (CFGS d’educació infantil) i Itàlia (CFGM d’atenció a persones en situació de dependència). Aquesta experiència permet a l’alumnat millorar el coneixement de l’idioma, conèixer el funcionament de les metodologies emprades en empreses d’altres països i desenvolupar capacitats claus com l’autonomia i la responsabilitat.

Formació Dual en el CFGS d’educació infantil

Actualment comptem amb 8 places en dos municipis del Baix Llobregat perquè el nostre alumnat pugui fer més de 900 hores de formació en l’empresa distribuïdes durant tot el curs escolar i amb una remuneració econòmica, el que permet ampliar la formació de l’alumne en el context laboral.