El Gabriela al Mobile World Congres.

El dijous 25 de febrer vam assistir al Mobile World Congres, on es va tractar el món de l’educació des del punt de vista de les novetats tecnològiques que poden ajudar a desenvolupar millor les competències que necessita el nostre alumnat.

Programa:
9.00h – Recollida d’acreditacions
9.25h – Benvinguda mSchools
9.30h – Benvinguda a càrrec de la Sra. Neus Munté, Consellera de Presidència i el Sr. John Hoffman, CEO de GSMA
9.40h – Conferència a càrrec del Sr. Francesc Pedró, Cap de Polítiques Educatives de la UNESCO
10.30h – Finalistes dels Mobile Learning Awards, “Escoles Innovadores”
10.50h – Cafè
11.20h – Conferència a càrrec del professor Brian Subirana, Digital Learning, Massachusets Institute of Technology
12.00h – Panell d’experts
12.40h – Finalistes dels Mobile Learning Awards, “Millors Experiències d’Aprenentatge”
13.00h – Lliurament dels premis als guanyadors dels Mobile Learning Awards.
13.30h – Cloenda a càrrec de la Sra. Meritxell Ruiz, Consellera d’Ensenyament

Aprofitem també per explicar-vos novetats que es van presentar al Mobile World Congres:

Sabeu què es el grafè?

El grafè és un al·lòtrop del carboni que té una estructura laminar plana, d’un sol àtom de gruix, composta per àtoms de carboni densament empaquetats en una xarxa cristal·lina bidimensional en forma de rusc d’abella. És un material que és conductor de l’electricitat i la llum, que és transparent i flexible.
Us adjuntem fotos de pantalles de grafè que serà el nou material del que es faran les pantalles de mòbil i que, com veieu, es podran doblegar i portar a la butxaca (increïble, oi?). Us adjuntem també la foto d’una polsera de grafè, on pots portar la mateixa informació que al mòbil.
També es vna presentar noves ulleres de realitat virtual molt millorades. A la foto, podem veure una persona fent servir el comandament amb les ulleres de realitat virtual, dintre d’un videojoc, simulant unes espases per anar avançant al joc.

El món és vostre!!!!

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ