XXI proves Cangur

El passat dijous 7 d’abril es van dur a terme les XXI proves Cangur que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). Aquesta societat pertany a l’associació internacional “Le Kangouriu sans frontières (KSF), els objectius de la qual són la difusió de la cultura matemàtica per tots els mitjans al seu abast i,en particular, per l’organització d’un joc-concurs anual, que pretén estimular i motivar tants alumnes com sigui possible, contribuint a popularitzar les matemàtiques entre els joves.

Aquest any el nostre centre ha sigut seu de les proves acollint els alumnes dels Salesians del nostre municipi i de l’Institut de Santa Coloma de Cervelló. El nombre de participants ha estat 40 de 4t d’ESO, 24 de 1r de batxillerat i 30 de 2n de batxillerat. Del nostre centre 18 alumnes de 4t, 12 de 1r de batxillerat i 20 alumnes de 2n.

A continuació s’adjunta la relació dels alumnes que han quedat els primers de cada nivell, els quals han estat reconeguts pel departament de matemàtiques mitjançant l’entrega d’un premi i un diploma corresponent.

4t d’ESO : Marc Cermeño Gómez.
1r batxillerat:  Marc Franco Martín.
2n de batxillerat:  Sara Blanco Correa.

Des del departament de Matemàtiques, els felicitem per haver obtingut en els seus nivells corresponents la qualificació més alta de l’institut.