Dues distincions a les PAU

Dues distincions a les PAU. Un cop més, alumnes de l’Institut han merescut una distinció per les millors notes de Catalunya a la selectivitat. Dels 33.000 alumnes que s’hi van presentar, dos dels nostres han estat entre els cent millors. Carla V. i David S.… Llegeix més»

DEURES D’ESTIU 2018

• Busqueu per matèria i curs el vostre treball.
  • Llegiu amb atenció els criteris amb els quals els professors us avaluaran al setembre.
  • Als fitxers adjunts d’aquesta pàgina d’inici podeu consultar el calendari d’exàmens de setembre i el dia de recollida de les notes.

Us desitgem un bon estiu!
Claustre de… Llegeix més»

Primera edició del Festival de Micrometratges Ins Francesc Macià

Els alumnes de 1r ESO d’Educació Visual i Plàstica dins del bloc de comunicació audiovisual han realitzat micrometratges (pel·lícules de molt curta durada) fent servir la tècnica del cut-out animation, una forma de stop-motion a partir de figures retallades.
Han treballat en grups seguint tot… Llegeix més»