Ràdio Pallars, treball de síntesi de 3r ESO

El producte final del treball de síntesi de 3r d’ESO és un programa de ràdio que podeu escoltar aquí. A partir del treball des de diversos àmbits temàtics i l’estada al Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu a Esterri d’Àneu amb visites al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, l’alumnat ha d’elaborar un guió de ràdio que s’enregistra amb un equip de ràdio professional. Us presentem una mostra dels treballs d’aquest curs. Alguns amb format informatiu, d’altres amb humor, d’altres de més introspectius…els nois i noies de tercer han demostrat la seva creativitat. L’enhorabona a tots i totes!