Visita dels alumnes de l’Activa’t al Institut Cal·lípolis

El passat dijous 22 de febrer els alumnes de 2n d’ESO que formen part de la matèria optativa Activa’t van gaudir d’una jornada molt lúdica al Institut Cal·lípolis. Allà els tutors de cada alumne que formen part d’aquest programa, i que són els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior de Dietètica i Nutrició, els tenien preparats diverses activitats.

La Primera activitat va ser la presa de dades antropomètriques i una entrevista personal sobre els hàbits adquirits durant tot el procés portat a terme en el programa. La segona activitat va ser una gimcana per equips que es va centrar en el tema de l’esmorzar saludable. En aquesta activitat els quatre equips es van haver d’enfrontar a diverses proves per aconseguir les pistes necessàries per elaborar finalment una recepta molt saludable que pogués ser una alternativa als esmorzars habituals amb excés de sucre i greix que acostumen a menjar a les hores del pati.

Així, finalment, vam acabar la jornada gaudint d’un bon tast de torrades untades amb humus de cigrons, humus d’alvocat, una crema de cacao amb cereals i fruita, i iogurt amb fruita i cereals.