Visita alumnes escola Bonavista

El passat dimarts 6 de Juny els alumnes de 6è de l’Escola Bonavista van realitzar la tradicional visita al Institut Collblanc, però amb una diferencia als anys anteriors, per tal de dinamitzar millor la visita.

La diferència s’ha dut a terme gràcies a la amistat que hi ha entre els dos mestres d’Educació Física i aprofitant l’esdeveniment internacional que succeirà a Tarragona en menys de 20 dies, com són els JOCS DEL MEDITERRANI TARRAGONA 2018, van decidir dinamitzar aquesta visita mitjançant racons esportius, que d’aquesta manera els alumnes de 6è ja es familiaritzessin en l’entorn dels patis i gimnàs que es trobaran l’any vinent.

La visita com s’ha dit es va dinamitzar en 5 racons, 4 esportius (esports que es podran viure i veure en l’entorn dels JOCS DEL MEDITERRANI) i 1 racó que era la de visita del centre educatiu.

Text de MIGUEL ANGEL DIAZ RODRIGUEZ