Entrega de Premis Federació MESTRAL – COCEMFE TARRAGONA

El passat  dia 27 de desembre 2016, a les 19.30h i al recinte del Parc de Nadal de Reus, va tindre lloc l’acte d’entrega de diplomes als centres participants i de Premis Curs 2015-2016 del programa  ‘No Passis de Roda a Roda’ de la Federació MESTRAL – COCEMFE TARRAGONA als alumnes seleccionats.

En el qual l’alumne  Aleix Nievas Ramírez de 2n B va ser un dels premiats d’aquest concurs. Aquests Contes, fotografies i frases seran editats en un llibre i entregat als centres i als alumnes.

img-20161227-wa0005

En aquest concurs hi ha diferents modalitats de participació:

• Experiència fotogràfica: concurs de fotografies de temàtica d’imatges que tinguin a veure amb la discapacitat: vida diària, esport, barreres arquitectòniques
  • Certamen literari: recull de contes sobre temes relacionats amb la discapacitat
  • Recull de frases i reflexions sobre el món de la discapacitat