Dia Europeu de la reanimació cardiopulmonar (RCP)

El passat dilluns dia 16 d’octubre, l’alumnat de l’IES Collblanc durant l’assignatura d’Educació Física, va commemorar el Dia Europeu de la reanimació cardiopulmonar (RCP). Durant part del matí es van dur a terme tallers pràctics de reanimació i Suport Vital Bàsic dirigits als diversos cursos de l’ESO, en la rambla de Bonavista.

L’objectiu d’aquest dia és conscienciar a la ciutadania que l’aprenentatge de la reanimació cardiopulmonar pot salvar vides davant una parada cardiorespiratòria, i que aprendre les tècniques de la reanimació és senzill i no té límit d’edat.

El Departament d’Educació Física de l’institut per millorar la pràctica esportiva i augmentar la motivació en l’alumnat, acudeix al camp de futbol de La Canonja per realitzar diverses activitats i esport.