Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024

Benvolgudes famílies!

Us adjuntem el llistat dels alumnes preinscrits amb el barem provisional que ha comunicat el Departament d’Educació. És la llista amb els barems provisionals de les preinscripcions d’ESO perquè pugueu comprovar que apareix la vostra sol·licitud i que està correctament puntuada.

Període de reclamacions: Del 17 al 22 d’abril de 2024.

+ Informació

Preinscripció a l’ESO [curs 2024/25]

Benvolgudes famílies,

Amb motiu de la preinscripció a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO), us volem fer arribar unes informacions per facilitar-vos la preinscripció al nostre centre. Abans, però cal que sapigueu quina és la nostra oferta inicial de places. Els passos a seguir, els podeu consultar al web del departament.

Dates de preinscripció: Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març. Al següent enllaç podeu consultar el calendari establert.

Per a qualsevol dubte o aclariment, estem a la vostra disposició al telèfon 93 466 50 50 o a través del nostre correu electrònic: a8059329@xtec.cat

Benvolgudes famílies, Gràcies per la vostra assistència el passat dissabte 2 de març. + informació

TALLERS DE SUPORT I ACOMPANYAMENT EDUCATIU (TSAE)

Us informem que, a la tornada de vacances de Nadal , el nostre institut posarà en marxa diversos tallers de manera gratuïta en horari de tarda. +info

XVI Concurs d’il·lustració Sant Jordi 2024

1. Pot participar-hi tot l’alumnat de l’Institut Can Peixauet.

2. Tema a il·lustrar: El drac enamorat ♥♥♥. Realitza una il·lustració que representi aquesta idea. No cal que la frase aparegui.
3. Tècnica artística lliure: llapis de grafit, llapis de colors, retoladors, guaix, oli, aquarel·la, acrílica, collage, fotomontatge, tècnica mixta, etc.
4. Mida: DIN… Llegeix més»

Dones Creadores

Aquest mes de març, hem impulsat des de la Biblioteca del centre el projecte Dones Creadores, un cicle de xerrades centrades en la feina de les dones com a escriptores. Enguany ens han visitat la Gemma Lienas, narradora i política reconeguda arreu del país, i… Llegeix més»