Sortida al Zoo de Barcelona

Els alumnes de 1r d’ESO vam fer una sortida al Parc Zoològic de Barcelona, els dies 8 (PR3 i 4) i 9 (PR 1, 2 i 5) de maig. Vam aprofitar el bon clima de la jornada per a fer el camí cap al Zoo a peu.

En grups de 4 alumnes es van treballar les diverses classes de vertebrats, omplint el dossier que prèviament se’ls havia donat per entregar a posteriori a classe. Van ser dos matins per poder conèixer aquestes instal·lacions municipals i les espècies que hi ha allà. De les que més van cridar l’atenció van ser els paons reials, que viuen lliures per tot el recinte, per l’espectacular displai que fan els mascles per cridar l’atenció.

També vam poder observar altres aspectes del comportament animal dels diferents grups de vertebrats, com per exemple, una còpula de cocodrils en directe i d’altres aspectes interessants!