L’alumnat d’aula d’acollida ha visitat Girona!

A l’aula d’acollida hem treballat les festes i tradicions de Catalunya amb l’alumnat nouvingut. En aquest marc, el passat dimarts 16 de maig vam visitar l’exposició Girona. Temps de flors.

Els alumnes prèviament havien buscat informació sobre la ciutat i els paratges i edificis més emblemàtics de la capital gironina. Va ser un treball molt divertit i creatiu!

A la sortida, un cop passat l’Onyar, que aquest any ens mostrava una vista plena de color, vam fer un recorregut pel casc antic de la ciutat, la Catedral, el barri jueu, Sant Narcís,… i ens vam perdre pels seus carrerons per descobrir l’exposició.

Ens va fer un dia molt assolellat i vam passar calor. Però acalorats i assedegats, no vam marxar sense fer-li, un per un, un petó al cul de la lleona. Això vol dir que hi tornarem!!!