Un regal molt especial per la mestra Imma

IMG_7987

Com sabeu, la mestra Imma va jubilar-se aquest passat mes de desembre. Però treballadora com és, ha continuat venint a l’escola per fer el que més li agrada: aprendre amb tots nosaltres.

IMG_7953

Però no volíem acabar el curs sense fer-li un petit acte de comiat amb els alumnes, i hem tingut la sort que Mr. Parfum (El Pere i la Íngrid de Festuc Teatre) ha vingut expressament a Vallfogona per fer-li un regal molt especial: un perfum, que segur que recordarà per molt de temps! Hem passat una molt bona estona rient tots plegats, i en acabat hem fet uns regals a la Imma que li han encantat. Cada curs li ha preparat un detall amb els millors records que en conserven, i també un llibre de dedicatòries de famílies, companys, alumnes i exalumnes que hi han volgut dir la seva.

Hem acabat la jornada esmorzant coca i xocolata per gentilesa de l’AMPA de l’escola!

Imma, moltes gràcies per la teva perseverància, els teu suport i els teus consells! A la vegada que et demanem que continuis a l’escola fins que ho vulguis, et desitgem molta molta sort!

(Feu clic per veure més fotos)