Representants de l’escola al Certamen de lectura en veu alta

El passat dimecres 13 vam organitzar la prova de lectura en veu alta a l’escola, per seleccionar els qui serien els representants de l’escola en la fase territorial que tindrà lloc a Balaguer a la primavera.

S’hi van presentar els alumnes de 3r i els de 5è, i davant un jurat format pels mestres tutors dels cursos i les mestres jubilades Imma Perelló i Ma. Àngels Juangran es va deliberar, obtenint uns resultats força ajustats.

Finalment, els resultats han estat:

• Guanyador de 3r: Pol Puig Gené
  • Suplent de 3r: Júlia Bellart Segarra
  • Guanyadora de 5è: Ariadna Herrera Pallisé
  • Suplent de 5è: Blau Segués Oms

Enhorabona als quatre guardonats, i no oblideu que ara heu de treballar fort per deixar l’escola en un lloc ben alt. Felicitats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *