El temps de lleure

Actualment s’està parlant molt de la formació al llarg de la vida i l’educació a temps complet. Les activitats de lleure o extraescolars s’engloben dins d’aquest darrer terme, concebudes com un altre espai més -a banda de la família o l’escola- de formació, educació, aprenentatge, desenvolupament d’habilitats i capacitats personals, vivències -en qualsevol cas-, que fomentaran en els infants els processos de socialització, autoestima o auto-coneixement, per exemple. Però, quines activitats són millors? Com triar-les? Quantes? Qui fa la tria?

Us enllacem a una publicació de la Generalitat de Catalunya que aprofundeix sobre aquestes qüestions clicant a la imatge:

FOTO: trobada esportiva entre centres a la platja del Callao de Mataró el maig passat.