Escoles Sentinella: conclusions de l’estudi

Com recordareu, l’escola es va sumar el curs passat a la xarxa de centres educatius que monitorejaven l’impacte de la COVID19 a les comunitats educatives: les Escoles Sentinella. La iniciativa desenvolupava dues grans línies d’actuació:

1. Avaluació ambiental sobre la qualitat de l’aire a les aules. Mesurant la temperatura i la presència de CO2 a les aules, vam establir el règim d’obertura de les finestres i portes.
  2. Recerca participativa sobre l’impacte de la salut mental. Vam enquestar alumnes, famílies i personal laboral del centre a principis i a finals de curs.

Després de mesos de preparació, ens fa molta il·lusió compartir-vos l’informe amb els principals resultats del curs 2021-2022 en el marc del projecte d’Escoles Sentinella. Us volem reiterar l’agraïment pel vostre suport i col·laboració amb el projecte, i fer-vos partícips dels resultats, conclusions i recomanacions obtingudes.

Us enllacem als següents documents públics i compartim un vídeo resum.