Pensant en els altres. Bellànima

A partir del projecte de centre d’aquest curs “Pensant en els altres” els alumnes de 2n han participat al projecte Bellànima. Han estat uns dies compartits de dansa amb els avis del Centre de dia MAP. Una experiència intergeneracional que no ha deixat indiferent a cap… Llegeix més»

Transnational Meeting in Athens!

Els dies 1,2,3,4 i 5 de maig, dos representants de l’escola van viatjar a la ciutat d’Atenes per trobar-se amb els coordinadors del projecte Erasmus+ de les escoles sòcies. Els alumnes de l’escola grega Vouliagmenis van preparar una gran rebuda i un munt d’activitats. Tot… Llegeix més»

ENGLISH DAY

El dimecres 25 d’abril, tots els alumnes de primària van celebrar l’English Day. Durant tota la tarda, van realitzar diverses obres de teatre, jocs i cançons amb nens i nenes d’altres cursos on havien d’utilitzar l’anglès per comunicar-se.
We had a great time together!
Llegeix més»

Com em sento? Posem nom als sentiments

Aquest curs ens hem endinsat en un nou projecte titulat: Lectura en Parella. Aquesta proposta neix del Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la Universitat Autònoma de Barcelona i ha tingut reconeixement tant a nivell nacional com internacional, essent reconegut pel segell de Buena Práctica Iberoamericana Leer.es.
A partir… Llegeix més»