logo_en21_centres_horitzontal_300px cartell-2017-gris2
 estudiar a catalunya

Ja tenim LOGO pel projecte Erasmus+!!!

Durant l’estada a Budapest, els alumnes representants de l’escola, van tenir l’oportunitat de formar part del jurat que va seleccionar el LOGO per representar el projecte Erasmus+. Les guanyadores són alumnes de l’escola italiana Istituto Comprensivo Quinto Orazio Flacc. Des de l’escola volem felicitar a tots… Llegeix més»

Llibres per Nadal

Guia per orientar a les famílies a l’hora d’anar a comprar un llibre per als seus fills.
«El primer esglaó que ens eleva per damunt dels animals és el llenguatge. De manera que potser la millor manera de guanyar la batalla contra la invasió de les… Llegeix més»

Erasmus+ corner!

A l’escola hem creat una cartellera on anirem publicant activitats i notícies relacionades amb el projecte internacional Erasmus+ STUDENTS AGAINST VIOLENCE IN EUROPE!
Veniu a veure’l!