DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

El dimecres 21 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de les Llengües Maternes.

Des de l’Aula d’Acollida de la nostra escola vam decidir crear un mural del món amb uns enllaços QR on molts dels i les alumnes del centre sortissin dient una frase en la seva llengua materna.

Hi van participar molts infants i vam poder enregistrar en vídeo la gran diversitat cultural i lingüística del nostre centre.

Actualment, podem trobem el mural als passadissos del centre i animem a totes les famílies a escanejar els codis QR, que trobareu en el mapa del món, per poder visualitzar els vídeos dels nostres infants parlant les seves llengües maternes.

A continuació, si feu “clic” a la imatge podreu veure el vídeo complet: