PROJECTE: les pinyes

Per fomentar les ciències, i dins de la setmana internacional d’aquesta, l’escola porta a terme a totes les aules projectes d’investigació emprant el mètode científic. L’escola es transforma en un museu interactiu i durant uns dies famílies i grups-classe visiten les experiències que els mateixos infants els expliquen. Ho anomenem Bertociències, projecte vertical amb una llarga tradició al centre.

En aquest context, els infants de I5B van descobrir aspectes al voltant del comportament de les pinyes. Voleu saber més? Cliqueu a l’enllaç amb la documentació sobre el projecte!